?

Log in

No account? Create an account

Introduce Yourself








Michi had decided to make this journal locked so now it is semi-friends only! XD Yeah!
What's in this journal that is locked for friends you might ask, why nothing important at all! (Michi was tired of getting random friend requests.) But if you want to be our friend, look at our requirements, down there. :)

Wanna Be Our Friend?Collapse )

Fanfiction Master List

Emi has decided that are tags are messed up, so for easier navigation, I'm going to make a master list for you guys! :D I'm so nice! (2nd attempt, why does everything keep on messing up? @_@)

Fiction NavigationCollapse )

Tags:

Second Chance Ch. 13

Title: Second Chance(The End)
Author: Arashiku's Emi
Genre: Romance, Comedy, and AU
Pairing: YamaChiiTaro? :D
Rating: PG13
Warning: very OOC characters, unbeta-ed, oh and very rushed :D
Disclaimer: You don't even have to ask.
Summary: What's in stored for Chinen? How will this story end? Who will Chinen choose? Stop asking me so many questions and read to find out!

Ch. 1
Ch. 2
Ch. 3
Ch. 4
Ch. 5 
Ch. 6

Ch. 7

Ch. 8
Ch. 9

Ch. 10
Ch. 11
Ch. 12

The Newest One:

 

Ch. 13Collapse )

 

Second Chance Ch. 12

 

Title: Second Chance
Author: Arashiku's Emi
Genre: Romance, Comedy, and AU
Pairing: Ohmiya (guest appearance) *is biased*, some Yamachii and Chiitaro
Rating: PG13
Warning: very OOC characters, unbeta-ed, oh and very rushed :D
Disclaimer: You don't even have to ask.
Summary: It's about time I finished this story. So let's gooo! Take it away Mr. Fallen Angel!
Ch. 1
Ch. 2
Ch. 3
Ch. 4
Ch. 5 
Ch. 6

Ch. 7

Ch. 8
Ch. 9

Ch. 10
Ch. 11

The Newest One:

 

Ch. 12Collapse )

 

Second Chance Ch. 11

Title: Second Chance
Author: Arashiku's Emi
Genre: Romance, Comedy, and AU
Pairing: Chiitaro
Rating: PG13
Warning: very OOC characters, unbeta-ed
Disclaimer: You don't even have to ask.
Summary: Ohmiya (can you say BIASED?!) guest appearance~ Just what exactly is Nino?

Forgotten Memories Chapter #1 (FINALLY XD)


Title: Forgotten Memories
Author: Arashiku's Michi
Pairings: ArashiXArashi, Possible To Come in Later Chapters: Sakuraiba, Aimiya, Ohmiya, Matsuba, Masatoshi, Sakumoto, Sakumiya, Juntoshi, and Matsumiya (Your picks)
Warnings: Hm, you'll see I guess. Um unbeta-ed and quite OOC.
Disclaimer: I wish but I don't.
Rating: PG-13
Summary: Aiba Masaki had a forgotten past. He wanted to know what had changed his life so much. One fateful day he meets four people that seem as if they had been blessed upon him from the heavens above.
A/N: This story is fictional. Created by me, Arashiku. Arashi does not exist. AU-AU-AU. Alternate universe. May be OOC because I made it up! I just borrowed the characters from my favorite little cuties Arashi! This is my first try on something a little bit mature but I'll probably fail :P
 Yeah, I just decided I just can't do mature stuff so there will probably be none if thats what you're looking for :P *This was originally posted on my other account but I decided I want to post this fic on this account instead* ><


Forgotten Memories Chapter #1Collapse ) 

Second Chance Ch. 10

Title: Second Chance
Author: Arashiku's Emi
Genre: Romance, Comedy, and AU
Pairing: Chiitaro
Rating: PG13
Warning: very OOC characters, unbeta-ed
Disclaimer: You don't even have to ask.
Summary: It's Ryutaro's time to shine! :D


Ch. 1
Ch. 2
Ch. 3
Ch. 4
Ch. 5 
Ch. 6

Ch. 7

Ch. 8
Ch. 9

The Newest One:

 

Ch. 10Collapse )

Second Chance Ch. 9

Title: Second Chance
Author: Arashiku's Emi
Genre: Romance, Comedy, and AU
Pairing: Yamachii, Ninochii, Chiitaro
Rating: PG13
Warning: very OOC characters, unbeta-ed, bad news at the end so read it if you can take it
Disclaimer: I do not deserve any such honor. m(_ _)m
A.N: Kinda short. Mostly rushed. Complete fail.

Previous Chapters:
Ch. 1
Ch. 2
Ch. 3
Ch. 4
Ch. 5 
Ch. 6

Ch. 7


Newest One:

Prepare to hate me...Collapse )

 

A Voice In A Dream Ch. 5 (End)

Title: A Voice in a Dream
Author: Arashiku's Emi (Not Michi)
Warning: OCC-ness with unbeta-ness
Disclaimer: Haha. I wish. XD
Rating: PG or Pg-13
Pairing: None in particular.

Genre: Angst
Summary:


Previous Chapters:

Chapter 1: The Accident
Chapter 2: Something Bad is Going to Happen
Chapter 3: Fishy Nightmares
Chapter 4: There's a Murderer Among Us


Newest:

 

Chapter 5: Always Being There Collapse )

 


Latest Month

August 2011
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Arashi Bakas(:

minorsport Pictures, Images and Photos

A List of Our Fics So It Would Be Easier To Find:

Fanfiction Master List :D
http://arashiku.livejournal.com/25156.html#cutid1

Give Us Hugs Here!<3

give arashiku more *HUGS*

Get hugs of your own


Yays and thankies if you gave us hugs! :DD

free counters

A-iba Masaki
M-atsumoto Jun
N-inomiya Kazunari
O-hno Satoshi
S-akurai Sho
=
L-ife, Lively, Lovely, Loving, Legends, Laughy
O-T5, Obsessing, Omega, Open Minded, Ornamental
V-oices, Valuable, Vibrant, Victorious
E-verything, Effortful, Elaborate, Elite, Embezzles, Endearing, Energetic
=
R-enown, Righteous, Respected, Rainbows, Remarkable
A-class, Angels, Ambitious, Ability, Angelic
B-akas, Brilliant, Band, Bright, Beneficial
U-ndefeated, Unique, Ultimate, Ultrahot(That's a real word!), Understanding, Unforgettable
=
H-eavenly, Hopeful, Helping, Hot, Holy, Happy,
O-riginal, Ongoing, Odd, Onstage, Optimistic
P-retty, Petite, Prankers, Portable, Priceless
E-dible, Easygoing, Exotic, Educational, Enchanting, Enjoyable
=
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 and our happiness(:

by ljuser murasakiaya Pictures, Images and Photos

Ahh I so love Happiness! XD

chaixe22.gif Pictures, Images and Photos

Chinen, Chinen, Chinen...Just can't get enough of this cuticle Arashi fanboy ><

Chinen Yuuri Pictures, Images and Photos

Wow. Just..wow. I love him and everything else but that slurpie or smoothie or juice whatever thingy does not look very good o.O It's green..Green tea? I don't like green tea..>< Oh well still love this so much! :DD

HOTT. H-O-T-T. HOTT.<3 Haha!!! XD Chinen :3 ILYSM(:

chaixe39.gif Pictures, Images and Photos

chaixe40.gif Pictures, Images and Photos

Aww this is SO FREAKING CUTE!!! >< >< KYAAA!!! XDD LMAO! :D Hehehe :3 Yay! Chinen!! (: ILY!!<3<3

Whatchu Lookin At Pictures, Images and Photos

What am I looking at? YOU, my dear sweet adorably cute Ohno-chan (: I LOVE YOU!<3

ohno Pictures, Images and Photos

I guess we'll start with an Ohno icon spam >< This is definitely LOL but its also another thing. It totally deserves a KAWAII or a KYAAAA! XD Right?? :3

ohno banner Pictures, Images and Photos

I am indeed his fangirl ^____________^ Haha I like how this fits XD I say that i am his fangirl and only that part shows up :DD Ohno is covered >< LOL! Perfect ALMOST. Nothing's right without Ohno because HE is perfect<3

nice_beam Pictures, Images and Photos

Indeed he is my #1 angel next to Aiba of course ^^ I simply love this. Words cannot describe it or how I feel(:

ohno Pictures, Images and Photos

Ooooh now that looks good. O.O And peoples I'm talking about Ohno :DD But the drink looks good too ^^ Shouldn't it be Nani? Why did this person make it Nane? It sounds like somebody is mispronouncing none...Oh well Ohno makes up for it ><

ohno Pictures, Images and Photos

Awwww I so love this icon<3 Ohno CHO UMEI I mean CHO KAWAII!! :P Well both are true because Ohno-chan you are cute enough to eat ^__- Hehe :33

Water Gun Pictures, Images and Photos

Crazy Sensei Pictures, Images and Photos

by ljuser vanilla7 Pictures, Images and Photos

I just CANNOT nor EVER get enough of Ohno or his AWESOME faces XD LMAO!(:

Ohmiya Mafia Pictures, Images and Photos

LMFAO!! This is so freaking AWESOME!!! XD LOL!<3<3 I love it! :DD HAHA!(: Ohmiya Mafia! :3 XD LMAO! So freaking dang awesome! ><

by ljuser vanilla7 Pictures, Images and Photos

by ljuser vanilla7 Pictures, Images and Photos

Another one of the infinity reasons why I love you so dearly much Ohno<3 ^____________^

Curiosity Pictures, Images and Photos

OMFG!!! KYAAA!!! I loved this so much when I watched the video!!! XD OMG!! Sakuraiba in the possibly cutest way EVER! LMAO! XDD ILY Sakuraiba<3<3

Aiba Pictures, Images and Photos

EEK! Aiba-chan icon spam finally! :DD Yay! AIBA! ILYSM<3 >< That is simply hott if I may say so and simply adorble and cuticle XD I love it! :33

Shaddup Pictures, Images and Photos

I will never shut up or as you say shaddup when you are alive and kicking as always ^__________^ AIBA-CHAN!!(:

Mama &amp;child Pictures, Images and Photos

Music Love Pictures, Images and Photos

I love Sakuraiba ALMOST as much as Masatoshi<3 Maybe same level as Aimiya :P Hehe XD KYAAA!!! Kawaii ^^

aiba kitty Pictures, Images and Photos

Pink Masaki Pictures, Images and Photos

Masaki..if you really had a Masaki.com I would visit it every second of my life! XD LOL (: ILY AIBAKA-CHAN!!<3<3

Pimp Shades Pictures, Images and Photos

Oh nice shade :OO Me likey :DD

aimiya fools Pictures, Images and Photos

Woot* Woot* AIMIYA in the house peoples! >< So KAWAII ne?? XD

Devoured Orange Pictures, Images and Photos

LMAO! Nino ILYT!!!~~ Cho Kawaii and Cho Umei! :DD That's coming from me, Ohno, and Aiba! :3 HAHA!<3 XP

kikubari Pictures, Images and Photos

kikubari Pictures, Images and Photos

arashi....isabell icons... Pictures, Images and Photos

Yay! MORE ARASHI!!!~<3 XD Arashi Saikou Daiyo!! :33 EEKK(: So happy right now :DD Heeheehee XD LMAO!<3 ILARASHI!!!

angelyrique Pictures, Images and Photos

Oooooh more Aimiya action ehh?? XDD Yay! :3

angelyrique Pictures, Images and Photos

Ohmiya! Your smiles, laughter, and happiness are my smiles, laughter, and happiness ^^

angelyrique Pictures, Images and Photos

Awww Sakuraiba right? CHO CHO CHO KAWAII na? :DD Hehe :P SAKURAIBA!!<3<3(: ILYSM!! ><

nice_beam Pictures, Images and Photos

I've loved this picture all along(:

Ohmiya Happiness Pictures, Images and Photos

OMG Ohmiya action in Happiness! I told you I love Happiness SO MUCH!! XD Yay! :33

Ahhh I have so much more icons I need to put but don't have the time >< aww D: Oh well let's do some credits first :D If you can't call THIS an icon spam I don't know what is anymore! XD LMAO!<3 :3 Hehe(:

Credits to~ loveforLupin, AznAnim3, errolia, toma_kawaii, prussianblue1x2, andersenmom, x_bakalicious, rosxiel, omgitsanitax3
Powered by LiveJournal.com
Designed by Taichi Kaminogoya